Alfred stimuleert actieve friskeuze voor Royal Club

07-06-2016 (10:04) - Campagnes

Royal Club wil af van de passieve houding van frisdrinkers wanneer hen de vraag ‘wat wil je drinken?’ wordt gesteld. Dus rolde Alfred een campagne uit om een actievere houding te stimuleren. 
 
In de nieuwe campagne introduceert Royal Club een spokesperson die uitlegt dat niet kiezen tot niets zal leiden. In de nieuwe TVC laat hij zien hoe desastreus de gevolgen van dat ‘niet kiezen’ kunnen zijn. 'You are what you choose', vindt hij. 
 
De campagne zal verder bestaan uit outdoor, out of home (horeca en supermarkten), social en een uitgebreide samplingactivatie in supermarkten. 
 
credits:
Bureau: Alfred 
Creatie: Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande
Bureauproducer: Rosa Staal
Account: Mireille Elberse, Danique Kuiper
Verantwoordelijk bij klant: Jasper Spaargaren, Lotte Nijenhuis, Kiki Reyne
Productiemaatschappij: Hobby Film
Regisseur: Magnus Renfors
DOP: Christian Haag
Executive producer: Tom Rickard
Producer: Ola Rutz
Editors: Martin Heijgelaar & Timo Vonk
Grading: George Balatoni
Postproduction: The Ambassadors
Music: Ivo Witteveen & Diederik Idenburg – MOST_original soundtracks
Audio post: Stephan Bakker – MOST_audio post
Mediabureau: Starcom
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.