Becel en TBWA\NEBOKO zetten zich in voor simpele gezonde keuzes

Becel en TBWA\NEBOKO zetten zich in voor simpele gezonde keuzes

09-06-2025 (08:30) - Campagnes

Becel lanceert de nieuwe campagne 'Begin je dag goed', gemaakt door TBWA\NEBOKO. De campagne volgt de hoofdpersoon wiens ontbijt, een boterham met Becel, een denkbeeldige reis door allerlei wellness-trends in gang zet, van ijsbaden tot sensorische deprivatiekamers tot kristaltherapie. 

De boodschap van 'Begin je dag goed' onderstreept de missie van Becel: mensen helpen om kleine, haalbare stappen te zetten richting gezondere gewoontes. "Bij Becel geloven we dat welzijn niet draait om grote veranderingen, maar om kleine stappen die wél vol te houden zijn," zegt Alexis Berger, Global Head of Brand Becel & ProActiv bij Flora Food Group.

"Deze campagne laat dat perfect zien. Of het nu gaat om een hartvriendelijke spread of het verkennen van nieuwe gewoontes, wij willen mensen aanmoedigen die eerste stap te zetten op hun eigen manier. Van een simpel en lekker ontbijt tot het aanleren van nieuwe gewoontes: deze campagne raakt de consument van nu, en herinnert hen eraan dat kleine keuzes leiden tot grote veranderingen."

De campagne wordt ondersteund door een 360-graden aanpak, waaronder tv, social media, influencer-samenwerkingen, winkelervaringen, online video en outdoor. De TBWA\NEBOKO werd ondersteund door FEED en MAKE, zijn interne social- en productie-expters.
 

Credits

Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: DROOL, MAKE, B2Y
Film Director: Freddie Powell
Postproductie: Untold Studios, MAKE
Muziek: Audentity
Sound: 750mph
Fotograaf: René Mesman