Drukwerkdeal zet opnieuw klant in hoofdrol
07-06-2016 (16:24) - Campagnes
Drukwerkdeal.nl lanceert als onderdeel van de campagne ‘Drukwerkdeal laat zien wie je bent’ een derde commercial. Net als in de vorige spots speelt een klant van de online drukker een hoofdrol: In Person uitzendbureau. The Commitments tekende, in co-creatie met het team van Drukwerkdeal.nl, voor het concept en de realisatie.
'Met deze spot willen we een nieuwe, voor Drukwerkdeal.nl belangrijke klantgroep aanspreken, namelijk bedrijven met meer dan 250 medewerkers,' zegt Haico Meijerink, ceo van Printdeal, waarvan Drukwerkdeal.nl deel uitmaakt. De vorige commercials maakte Drukwerkdeal.nl met de mkb’ers van Wolters Schilderbedrijf en Spullen voor je Taart, een kleine zelfstandige.
grootzakelijk
Haico Meijerink: 'Grootzakelijk is voor Drukwerkdeal.nl een strategisch belangrijke markt. Met deze campagne zetten we ons op de kaart als dé drukwerkpartner voor dit segment.'
Haico Meijerink: 'Grootzakelijk is voor Drukwerkdeal.nl een strategisch belangrijke markt. Met deze campagne zetten we ons op de kaart als dé drukwerkpartner voor dit segment.'
De commercial is tot en met 26 juni elke dag te zien op Ster en RTL.