Het ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe NCOI campagne
08-08-2016 (10:31) - Campagnes
Nederland is een kenniseconomie. Wij verdienen ons geld met kennis. Maar die kennis moeten we wel bijhouden, stelt NCOI in een nieuwe door Het ei van Ubachs ontwikkelde campagne.
Of dat gaat lukken hangt af van onze bereidheid om blijvend in onszelf te investeren, om een leven lang te blijven leren. Hebben we die ambitie? Durven we elkaar die ene cruciale vraag te stellen? De campagne bestaat uit tv, radio, outdoor en online.
Credits
Copy: Wim Ubachs
Art Direction: Patrick Wijnhoven
Regie: Johan Kramer
Productiemaatschappij: Halal
Bureau: Het ei van Ubachs
Teamleider Brandmanagement NCOI Opleidingen: Rik van Dijk
Art Direction: Patrick Wijnhoven
Regie: Johan Kramer
Productiemaatschappij: Halal
Bureau: Het ei van Ubachs
Teamleider Brandmanagement NCOI Opleidingen: Rik van Dijk