Inzenden Twitter Awards nu van start

02-08-2016 (11:11) - Campagnes

De  nieuwe Twitter Awards bedoeld zijn voor de meest creatieve en innovatieve campagnes, die Twitter optimaal hebben geïntegreerd in het idee én de uitvoering. Ook Nederlandse campagnes kunnen worden ingezonden en dingen dus mee naar een Award.

 
zes categorieën
De Twitter Awards zijn onderverdeeld in zes categorieën. Binnen iedere categorie zijn er een gouden, twee zilveren en drie bronzen prijzen te winnen:
 
De #Live award is voor campagnes die het beste Twitter inzetten om live interactie aan te gaan met mensen tijdens events, televisieprogramma’s en wereldwijde gebeurtenissen.
 
De #Impact award is eigenlijk de big money! award, voor de campagnes die dankzij een doortastende strategie geweldige ROI-resultaten behaalden.
 
De #Creativity award eert de grenzeloze creativiteit en innovatie op Twitter.
 
De #Scale award viert campagnes die niet alleen wereldwijd awareness en engagement realiseren, maar ook culturele impact teweegbrengen. Met andere woorden campagnes that rocked the globe.
 
De #Customer award voor organisaties die Twitter briljant als customer service kanaal hebben ingezet en vrienden voor het leven hebben gemaakt door klanten te behandelen zoals het hoort.
 
De #Growth award voor kleine bedrijven die Twitter Ads hebben ingezet om te groeien, uit te breiden en hun vleugels uit te slaan.
 
De winnaars krijgen naast deaward  ook een erkenning op Twitter, en marketing.twittter.com, wordt opgenomen in Twitter Flight School en speciale digitale aanwezigheid op het hoofdkantoor van Twitter. De jury zal bestaan uit vakspecialisten, leidinggevenden bij bureaus en merken en andere gerespecteerde professionals.
 
meedoen is gratis
Meedoen is geheel kosteloos. Kijk op https://twitterawards.com/ voor de officiële voorwaarden en regels om mee te doen aan deze wedstrijd.