Nonstopfresh

06-06-2016 (09:49) - Campagnes

Aartsenfruit presenteert zich  als internationale gateway die NONSTOPFRESH groenten en fruit biedt.Op deze wijze wil Aartsenfruit zich neerzetten als opvallende en onderscheidende partij binnen de AGF-sector. SuperRebel is het bureau achter de nieuwe campagne van het familiebedrijf.

Jack Aartsen, directeur: 'NONSTOPFRESH maakt direct duidelijk wat we doen. Wij gaan ver. Heel ver. We gaan de hele wereld over en doen er letterlijk alles aan om de beste en mooiste producten rechtstreeks vanaf de bron naar onze vestigingen in de Benelux en ons kantoor in Hong Kong te krijgen. Het concept is heel krachtig en verbeeldt op perfecte wijze het vernuft dat achter ons business model zit, achter de hele operatie. Want er wordt wel eens vergeten dat het een hele prestatie is wat wij elke dag voor elkaar krijgen.'

Aartsenfruit (sinds 1907) heeft een jaaromzet van 170 miljoen euro.