Sensodyne en Mauritshuis beschermen 'het waardevolle' in nieuwe campagne

Sensodyne en Mauritshuis beschermen 'het waardevolle' in nieuwe campagne

20-11-2024 (11:28) - Campagnes

Haleon, de maker van Sensodyne, is een bijzondere samenwerking gestart met het Mauritshuis. Dit partnerschap verbindt namelijk de expertise en precisie van tandheelkunde met kunstrestauratie.

Net zoals Sensodyne Clinical Repair tanden herstelt en beschermt met innovatieve NovaMin-technologie, draagt Haleon nu bij aan de conservering van de 17de-eeuwse meesterwerken in het Haagse museum.

"Door deze samenwerking onderstrepen Haleon en het Mauritshuis de grote zorg en expertise die nodig zijn om waardevolle objecten te beschermen, of het nu gaat om het herstel van het gebit bij gevoelige tanden, of om het behoud van cultureel erfgoed", vertelt Marco Dorigo, General Manager Benelux van Haleon. "Deze nieuwe campagne stelt ons in staat om onze innovatieve Sensodyne Clinical Repair, die binnen twee minuten begint met het herstellen van gevoelige tanden, op een verrassende manier te introduceren aan de Nederlandse consument."

Kristel van der Linden, Hoofd business development Mauritshuis, voegt toe: “Kunst en wetenschap vormen samen verrassende verbindingen. De afgelopen maanden hebben we gezien hoe twee schijnbaar uiteenlopende werelden toch nauw met elkaar verweven zijn. Deze samenwerking biedt ons een nieuwe manier om mensen te inspireren met een kijkje achter de schermen.”