Unieke OOH-campagne voor nieuwe Saskia Noort

30-06-2016 (10:40) - Campagnes

Exterion Media en Ambo|Anthos laten Nederland op unieke wijze kennismaken met Huidpijn, het nieuwe boek van Saskia Noort. In de week voorafgaand aan de verschijning van het boek zijn door heel Nederland op Out-of-Home zinnen te lezen uit het boek dat 5 juli in de winkel ligt.
 
Op verschillende drukbezochte locaties worden voorbijgangers getriggerd om het boek te lezen. Op treinstations, in de metro van Rotterdam en in het centrum van Amsterdam en Den Haag. Van pakkende regels uit het boek op abri’s en moving billboards tot korte teksten op bierviltjes. 
 
Er zal tevens een bijpassende interactieve OOH-campagne gelanceerd worden. Fans worden via Social Media (Instagram, Facebook of Twitter) opgeroepen een foto van hun favoriete zin te delen met ?#‎Huidpijn of ?#‎SaskiaNoort. Hiermee maken zij kans op 2 kaarten voor de exclusieve boekpresentatie van Saskia Noort op 5 juli of op eengesigneerd exemplaar van Huidpijn.