Goodoo ijsjes groeit door

Goodoo ijsjes groeit door

16-04-2025 (14:05) - Marketing

Het Nederlandse ijsmerk Goodoo is verkrijgbaar bij 750 Albert Heijn winkels in Nederland in een jaar tijd. In week 17 van 2024 werd Goodoo, toen net omgedoopt van IJsbaart, voor het eerst opgenomen in 580 Albert Heijn winkels.

Nu, een jaar later, is dit aantal gegroeid naar 750 winkels. Goodoo maakt 100 procent plantaardig ijs dat niet alleen lekker is, maar ook goed doet. Het roomijs wordt gemaakt van cashewnoten uit een reststroom via Johnny Cashew. De fruitijsjes bevatten geen toegevoegde suikers en worden gezoet met puur fruit, zoals bananen van The Banana Factory.

Roderick Verplanken, mede-eigenaar van Goodoo: 'We zijn pas net begonnen, maar dit voelt als een bevestiging dat mensen klaar zijn voor een beter alternatief.' De uitbreiding naar 750 winkels is niet alleen een teken van succes, maar ook een opsteker voor het team dat achter de schermen elke dag werkt aan een koelere wereld. Goodoo blijft zich richten op groei in retail, horeca en zorg. Tegelijkertijd wordt ook volop ingezet op aanwezigheid op festivals en evenementen. 


Bureaus

Media

Economisch