
Hera United slaat handen ineen met Booking, Nike, SportCity en Vriendenloterij
Afgelopen week werd bekend dat HERA United de proflicentie van Telstar mag overnemen. Dit betekent dat de eerste onafhankelijke Nederlandse profvoetbalclub voor vrouwen onder haar eigen naam mag deelnemen aan de Vrouwen Eredivisie. Twee dagen voor de aftrap van de eerste wedstrijd kondigt HERA meerdere strategische partnerships aan.
Booking.com tekent een meerjarige overeenkomst als founding partner, terwijl Nike zich aansluit als officiële kit supplier voor alle teams van HERA United, van het eerste team tot en met de jeugdopleiding. Voetbalshop.nl wordt de retailpartner en SportCity zet met volle overtuiging de samenwerking vanuit Telstar Vrouwen voort met HERA United. Tot slot sluit de VriendenLoterij aan als maatschappelijk partner van HERA United en de HERA Foundation.
"Bij HERA mag je dromen en het is een droomstart dat wij met ervaren en strategische partners onze ambities mogelijk kunnen maken. Samen zetten wij vrouwenvoetbal in de spotlight, maar het rimpeleffect zal hopelijk veel verder rijken. In samenwerking met Arne van den Berg en Kiki Klijn - van Leeuwen Boomkamp van Sponsoringbureau zijn deze fantastische partnerships realiteit geworden", zegt Susan van Geenen, algemeen directeur van HERA United.
HERA United speelt aanstaande zondag om 14:30 tegen AZ.