Mollie en Peakz Padel slaan handen ineen voor meer slagkracht op én naast de baan

Mollie en Peakz Padel slaan handen ineen voor meer slagkracht op én naast de baan

16-06-2025 (13:48) - Marketing

Mollie, financieel dienstverlener, en Peakz Padel, Nederlands grootste padelorganisatie, kondigen hun landelijke samenwerking aan. Deze samenwerking is gebaseerd op een gedeelde visie op verbinding en sportiviteit. Een belangrijk onderdeel hiervan is de Mollie Dome op de nieuwste club van Peakz Padel in Amsterdam Zuidoost: een speciale Mollie branded padelbaan.

Peakz Padel maakt sinds kort gebruik van Mollies diensten voor het afhandelen van online betalingen via de website. Binnenkort worden ook de transacties op de ruim twintig clubs door het hele land via Mollie verwerkt. De samenwerking wordt daarmee uitgebreid.

Tegelijkertijd sluit het partnership goed aan bij Mollie Fit, de recent opgerichte Employee Resource Group (ERG) van Mollie die vitaliteit en verbinding stimuleert. In plaats van gebruik te maken van traditionele vergaderruimtes kiest Mollie bewust voor nieuwe, inspirerende vormen van samenkomen. Padel biedt dat op een actieve, toegankelijke en sociale manier. Dit sluit aan bij de cultuur van Mollie, die innovatief, energiek en altijd in beweging is.

'Groei ontstaat door beweging'

"Bij Peakz Padel gaan we voor dé ultieme padelbeleving. Dankzij onze samenwerking met Mollie kunnen we deze beleving nog verder verbeteren door onder andere het eerste 'padelstadion' van Nederland te openen: de Mollie Dome", zegt Nick Hersevoort, CCO van Peakz Padel. "Daarnaast zorgen Mollie's innovatieve betaaloplossingen voor een soepele en snelle ervaring voor onze spelers, zowel online als in onze horeca."

Stefanie Richheimer, VP Customer Success & Support Benelux Regional Lead van Mollie: "Bij Mollie geloven we dat groei ontstaat door beweging, zowel letterlijk als figuurlijk. Samen met Peakz Padel, dé pionier op het gebied van padel in Nederland, laten we zien dat sport en werk elkaar kunnen versterken. De Mollie Dome is daar het tastbare bewijs van: geen standaard vergaderruimte meer, maar een sportieve setting waarin nieuwe ideeën, relaties en samenwerkingen ontstaan."


Bureaus

Media

Economisch