Bol.com genomineerd voor publieksprijs radioreclame

07-09-2015 (20:07) - Awards

20.00 uur - De radiocommercial over tweedehands boeken van bol.com is de eerste genomineerde voor de publieksprijs van de RAB Radio Advertising Awards. Juni volgend jaar wordt de winnaar van de publieksprijs bekendgemaakt.
 
 Bol.com richt zich tot de ‘zware’ lezer en schetst voor deze doelgroep een herkenbare situatie, namelijk dat alle boeken van de afgelopen tijd inmiddels wel uitgelezen zijn. De boodschap is duidelijk en eenvoudig: verkoop deze boeken via bol.com. Uit deze nummer 1 positie blijkt dat deze radiocommercial aantrekkelijk is voor alle consumenten, ook voor de minder intensieve lezer. Vooral vrouwen en de jonge doelgroep geven een hoge waardering.
 
De radiocommercial ‘tweedehands boeken’ is onderdeel van een serie van drie binnen hetzelfde concept, er is ook een variant met DVD’s en Games. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau ETCETERA in samenwerking met het marketingteam van bol.com.

Voor het beluisteren van de radiocommercial en meer informatie: www.rab.fm