DEPT wint Grote Prijs bij Dutch Search Awards
Afgelopen vrijdagavond werden de hoogtepunten van de Nederlandse search-industrie gevierd bij de Dutch Search Awards. DEPT heeft hier zes bekroningen in de wacht gesleept, waaronder de vermelding als Beste Agency (large) en de Grote Prijs met hun samenwerking met Omoda.
De samenwerking tussen DEPT en Omoda werd extra in de schijnwerpers gezet met het winnen van vier awards voor hun gezamenlijke projecten. Zo ontvingen de digital agency en de fashionretailer prijzen voor uitmuntende campagnes in de categorieën PPC B2C, SEA ChatGPT en Measurement. Als klap op de vuurpijl werd de agency met de Grote Prijs erkend voor hun effectieve datatoepassing en slim AI-gebruik. Hiermee werd niet alleen de marge uit search geoptimaliseerd, maar ook retouren verminderd.
Best Large Agency
DEPT wist ook met Soccerfanshop de winst te behalen voor de beste Shopping-campagne, vanwege hun innovatieve productbeoordelingsmodel. Bovendien is de agency uitgeroepen als Beste Large Agency van Nederland. Sebastien Girardin, head of paid search bij DEPT: “Wat een fantastisch resultaat hebben we behaald bij de DSA’s. We zijn ontzettend trots op ons team en onze gewaardeerde klanten, Omoda en Soccerfanshop. Het veranderende landschap van de industrie inspireert ons; samen met onze klanten blijven we innoveren en het is geweldig om te zien hoe die instelling wordt beloond.”
DEPT won eerder dit jaar al prijzen tijdens de Dutch Interactive Awards, Dutch Creativity Awards en Programmatic Awards, en ging er internationaal - naast de titels Network of the Year en Agency of the Year - ook met een recordaantal Webby Awards en Lovie Awards vandoor.