Drie kanshebbers Financial Marketing Award
21-10-2014 (07:51) - Awards
De jury van de Financial Marketing Award heeft uit een shortlist van acht cases er drie genomineerd: Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé.
De award wordt op 12 november uitgereikt tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing, de vakdag voor financieel marketeers georganiseerd door VVP, NIMA en De Baak.
Opdracht van de jury: zoek initiatieven binnen de financiële wereld waar de samenleving écht iets aan gehad heeft, waar mensen duurzaam mee geholpen zijn en waar de – financiële – wereld mooier door is geworden.
De jury is van mening dat Fairzekering een nieuwe standaard kan neerzetten. Klanten die een Autofairzekering sluiten ontvangen een ‘chipin-stekker’, die in de auto wordt vast geklikt en die bijhoudt hoe hard de automobilist remt, rijdt, optrekt en waar en wanneer hij dat doet.
Pensioencafé.nl (foto), een initiatief van het Pensioenfonds Horeca & Catering in samenwerking met Van Santen Netwerk, wordt geprezen om zijn helderheid, innovativiteit, een concept passend bij de doelgroep en de professionaliteit van de site.
BrightNL (hetpensioenvoorzelfstandigen.nl) draagt met een heldere visie bij aan een groter pensioenbewustzijn voor zelfstandigen. ‘Ook dit concept zet de klant achter het stuur’, aldus de jury.