KPN, Boskalis en Ziggo populair bij SponsorRingen

17-10-2014 (07:53) - Awards

Nog 21 sponsorcases dingen mee naar de SponsorRingen 2014. KPN, Ziggo en Boskalis ontvingen elk twee nominaties.
 
KPN is zowel genomineerd voor de Coolste Baan van Nederland in de categorie Entertainment & Events als voor de schaatssponsoring tijdens de Olympische Spelen in de categorie Sport. 
 
De sponsoring door Boskalis van de Koning Willem II-tentoonstelling in het Dordrechts Museum is genomineerd in de categorie Kunst & Cultuur. Boskalis verdiende ook een nominatie in de categorie Maatschappij met de Boskalis Beach Cleanup Tour. Met de sponsoring van de MTV European Music Awards en van de concertreeks van Marco Borsato verdiende Ziggo twee nominaties in de categorie Entertainment & Events.
 
De nominaties worden eind deze maand aan de hoofdjury ter beoordeling voorgelegd. Op donderdag 20 november in DeFabrique in Utrecht zullen de winnaars worden bekend gemaakt. De nominaties voor een SponsorRing zijn: 
 
Entertainment & Events
Eneco & NK Tegenwind fietsen
KPN & Coolste Baan van Nederland
Samsung & Amsterdam Dance Event
Ziggo & concertreeks Marco Borsato
Ziggo & MTV EMA
 
Kunst & Cultuur
Boskalis & Dordrechts Museum (Koning Willem II-tentoonstelling)
Robeco & Concertgebouw (Robeco SummerNights)
Shell Nederland & Mauritshuis
 
Maatschappij
Arcadis & UN-Habitat (Shelter)
Boskalis & Stichting De Noordzee (Boskalis Beach Cleanup Tour)
GOGO & Dance4Life
Nijntje & KNGU (Beweegdiploma)
Scapino & Diabetes Fonds
 
Media
Hornbach & Utopia (SBS6)
Jumbo & Roy Donders (RTL)
Teva & Expeditie Robinson (RTL)
 
Sport
ING & KNVB
KPN & KNSB (Olympische schaatscampagne)
Rabobank & Rabobank Hockey World Cup 2014
Van Gils & KNVB (Wild Lions)
Volvo & diverse hockeyclubs en KNHB (Volvo Driving Dutch Hockey)
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.