Kwartaalwinnaars Q1 voor de Ster Gouden Loeki 2021
29-04-2021 (10:27) - Awards
De kwartaalwinnaars van het eerste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2021 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze commercials maken kans op de prijs.
Op alfabetische volgorde:
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Volop Pasen, vol verrassingen bij Albert Heijn'
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Bonus en Prijsfavorieten'
- ANWB & Yune met 'Al 75 jaar de beste hulp dichtbij'
- Bol.com & Dept met 'De winkel van alles makkelijk in huis'
- Essent & Accenture Interactive met 'Besparen is makkelijk met isolatie van Essent'
- G-Star & The Family Amsterdam met 'Hardcore denim for the future'
- Het Vergeten Kind met 'Maak je HART voor vergeten kinderen in sociaal isolement'
- Jumbo & Alfred International met 'Er lekker tegenaan'
- Jumbo & Alfred International met 'Pasen'
-
Lidl & Joe Public met 'Leve de lente, met Delicieux van Lidl'
De commercials zijn hier te zien.