Nomineren SAN Next Merkenbouwer 2022 kan nog tot 2 maart

17-02-2023 (15:20) - Awards

De SAN Next Merkenbouwer Accent is een initiatief van de Stichting Adverteerdersjury Nederland en wordt ondersteund door mediapartner MarketingTribune. Het doel van deze aanmoedigingsprijs is om het vele marketing talent dat er in Nederland is op het podium te zetten, te inspireren en te stimuleren. Nomineren van kandidaten kan nog tot 2 maart.??

Het is voor iedereen? mogelijk om talent te kandideren voor deze titel. Aanmelden van kandidaten voor SAN Next Merkenbouwer 2022 kan middels een mailtje met een korte motivatie naar info@sanaccent.nl?

Criteria kandidaten?

Kandidaten zijn maximaal 32 jaar oud, hebben minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn?werkzaam bij een adverteerder?in Nederland. Lees hier over meer informatie over de?SAN Next Merkenbouwer jurering.?

In 2 juryrondes bepaald de deskundige vakjury onder leiding van René Repko welk talent zich Next Merkenbouwer 2022 mag noemen.

SAN Next Merkenbouwer jury 2022

Anouk van Huissteden, Senior Brand Manager Coca-Cola & Fanta, Coca Cola Company -
Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience, Kruidvat
Caroline van Turennout, Directeur Marketing & e-commerce bij Zeeman textielSupers
Joost de Kanter, Manager Marketing Communicatie ŠKODA
Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur MarketingTribune
Plus de de Next VIA Legend die medio maart bekend wordt gemaakt.