Nu inschrijven voor de DDMA EMAS Awards 2023
De inschrijving van de DDMA EMAS Awards is geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Personalization, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies. Aanmelden kan via: emas.nu/awards. De uitreiking vindt plaats tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit op 22 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.
De vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Robin Sellaiyah (Philips), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Jasmijn Hemersma (Kramp), Jos Meijer (In Good Company) en Maxime Mittelmeijer (Coolblue).
Deadlines voor inschrijving
25 maart vóór 17:00 Battle of the Agencies
6 april vóór 17:00 Young talent
20 april vóór 17:00 Optimization
Personalization (nieuw!)
Design
Amnesty International is opdrachtgever voor de Battle of the Agencies
De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever Amnesty International. Bureaus kunnen uiterlijk op 25 maart een motivatie indienen om mee te doen. Amnesty International beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Vorig jaar viel Happy Horizon in de prijzen met hun campagne voor Air Miles.
Over de DDMA EMAS Awards
De DDMA EMAS Awards worden dit jaar voor de tweede keer uitgereikt tijdens de DDMA EMAS 2023, die plaatsvindt op donderdag 22 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Tickets zijn te koop via emas.nu. De EMAS 2023 wordt mede mogelijk gemaakt door DeployTeq, Mailcampaigns, Maileon, Marigold, Spotler, 100%EMAIL, Actito en Happy Horizon.