Prijs voor beste marketingliteratuur
16-10-2014 (07:48) - Awards
Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt.
Uit meer dan 50 marketingboeken zijn in willekeurige volgorde de volgende 11 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2014:
Verboden voor klanten, wij houden van fans - van Wingerden & Schuurmans
Dokter, ik heb last van klanten – Mike Hoogveld
Honshitsu - De essentie van marketing, de marketing van de essentie – Frank Wouters
Flame, Flow, Flood – Rijn Vogelaar
Brand breakout - Kumar en Steenkamp
Handboek mobiele strategie – Bart van Asten
Happy Profit – Herman Toch
Omnichannel in retail – Gino van Ossel
Customer innovation – Marion Debruyne
Klant helden in de 9+ organisatie – Veldhoen & van Slooten
B2B contentmarketing – Bob Oord & team
Marketing, de nieuwe principes – Steven van Belleghem
Customer experience in de praktijk – Manfred van Gurchom
De uitreiking van de prijs vindt plaats in de avond van 27 november op de Hogeschool Utrecht.