TheDropStore wint Eurobest Grand Prix
Vandaag, tijdens de Eurobest Awards, wisten Publicis Groupe en Boomerang de Grand Prix binnen te slepen in de ‘Design - Environmental/Social Impact’ categorie. De Grand Prix werd toegewijd aan ‘TheDropStore’, een campagne die tot stand is gekomen vanuit een samenwerking tussen Publicis Groupe, Boomerang en diverse productiehuizen.
‘TheDropStore’ is een campagne die bewustwording creëert voor de watercrisis die ons op de voet volgt als er niets veranderd in ons gedrag. De Grand Prix en overige nominaties hiervoor zijn het resultaat van de nauwe samenwerking tussen Publicis Groupe, Boomerang en verschillende productiehuizen. Zo ontwierp PLANT samen met Publicis de verpakkingen en labels van ‘TheDropStore’.
Street Media Factory was verantwoordelijk voor de fysieke producten en de creatie van de bijbehorende dozen. Massive Music en Soundsright droegen bij aan het geluidsontwerp voor online assets en video's, terwijl Neverland, HUMN en OwOW hebben bijgedragen aan het ontwerp van het e-commerce platform en website.