Madurodam kiest Coopr voor zomercampagne

02-06-2021 (11:33) - Bureaus

Na een pitch heeft Madurodam voor Coopr gekozen als pr- en communicatiebureau. Het Rotterdamse bureau is verantwoordelijk voor zowel concepting als uitvoer van de zomercampagne. Middels een creatieve pr- en content aanpak willen Madurodam en Coopr met deze campagne laten zien dat het een familiepark is waar je méér beleeft dan alleen miniaturen.

Yvette Nieboer, Manager Marketing & Sales en Evenementen bij Madurodam: “Wij zijn superblij dat we met Coopr samenwerken voor de zomerperiode. We zochten naar een bureau dat voor ons op een slimme en creatieve manier invulling kon geven aan onze pr- en contentstrategie. In Coopr’s voorstel aan ons, bleek al snel dat ze de juiste vertaalslag wisten te maken die past bij de behoefte van Madurodam. Daarnaast zien we ook een match in de manier van werken, en het enthousiasme waarmee we gezamenlijk dit project oppakken.” 


Media

Marketing

Economisch