Winnaars Gekozen Product van het Jaar 2021 bekend
23-03-2021 (11:08) - Bureaus
De 53 winnaars van de verkiezing het 'Gekozen Product van het Jaar 2021' zijn bekendgemaakt. Tientallen merken namen deel aan de jaarlijkse productverkiezing en lieten hun allerlaatste producten testen door ruim 10.000 consumenten.
De winnaars van deze eretitel mogen het hele jaar het felrode logo (en dit jaar ook het nieuwe logo voor huismerken) van dit kwaliteitskeurmerk voeren in al hun reclamecampagnes, op verpakkingen en de winkelvloer om hun producten extra onder de aandacht van het winkelende publiek te brengen.
Betekenisvolle producten
De winnaars springen eruit, doordat de producten goed aansluiten op veranderende consumentenbehoeften, heldere informatie geven over de herkomst van producten, inspelen op de behoefte aan een bijzondere klantbeleving en wensen op het terrein van gezondheid en gemak. Ook het duurzame karakter van producten wordt beoordeeld. Bij de marktintroductie van de winnende producten hebben merken zich duidelijk ingespannen om in te spelen op de groeiende behoefte aan betekenisvolle producten. De producten komen tegemoet aan basisbehoeften als bevrediging en geluk, genieten en comfort.
De winnaars springen eruit, doordat de producten goed aansluiten op veranderende consumentenbehoeften, heldere informatie geven over de herkomst van producten, inspelen op de behoefte aan een bijzondere klantbeleving en wensen op het terrein van gezondheid en gemak. Ook het duurzame karakter van producten wordt beoordeeld. Bij de marktintroductie van de winnende producten hebben merken zich duidelijk ingespannen om in te spelen op de groeiende behoefte aan betekenisvolle producten. De producten komen tegemoet aan basisbehoeften als bevrediging en geluk, genieten en comfort.
De winnaars
ALDI - Bavaria - Boursin - Douwe Egberts - EMMA the sleep company - ETOS - Grand’Italia - HEKS’NKAAS - Herbalife - HERO B’TWEEN ZERO - HISTOR - JAN -JOHMA -Karvan Cevitam - Knorr - Kruidvat - LICOR 43 - LINDT - Little Steps - LOS TAQUEROS - Lucovitaal - Martini - Old Amsterdam - OLAZ - ORAL-B - PELGRIM - PHILIPS AVENT - PLUS - Rowenta - Royal Club - Senseo - SLOOOW - SWIRL - SWISSE - TEMPUR - TESA - The flower farm - TUC - WC Eend
ALDI - Bavaria - Boursin - Douwe Egberts - EMMA the sleep company - ETOS - Grand’Italia - HEKS’NKAAS - Herbalife - HERO B’TWEEN ZERO - HISTOR - JAN -JOHMA -Karvan Cevitam - Knorr - Kruidvat - LICOR 43 - LINDT - Little Steps - LOS TAQUEROS - Lucovitaal - Martini - Old Amsterdam - OLAZ - ORAL-B - PELGRIM - PHILIPS AVENT - PLUS - Rowenta - Royal Club - Senseo - SLOOOW - SWIRL - SWISSE - TEMPUR - TESA - The flower farm - TUC - WC Eend
Bewezen succes voor merken
Katia Van Eecke, Director of Operations Support bij Voted Product of the Year Worldwide: “Door de goede zichtbaarheid van het logo stijgt de verkoopeffectiviteit van de producten gemiddeld met 25 procent en neemt het aantal kopers toe met zo’n 260 procent.”
Katia Van Eecke, Director of Operations Support bij Voted Product of the Year Worldwide: “Door de goede zichtbaarheid van het logo stijgt de verkoopeffectiviteit van de producten gemiddeld met 25 procent en neemt het aantal kopers toe met zo’n 260 procent.”
De winnaars zijn te bekijken via de QR code.
