AutoScout24-klanten beleven proefrit in 360 graden

13-09-2016 (15:07) - Campagnes

AutoScout24 lanceert een nieuwe campagne, met onder meer een aantal films om autobedrijven inzicht te geven in de belevingswereld van hun klanten. In 3 films die in 360 graden gefilmd zijn, beleven 3 verschillende typen klanten een proefrit beleven.

De campagne borduurt voort op de in juni ingezette positionering 'In ieder zit 'n Autoscout'. De basis van deze positionering is een onderzoek onder consumenten en hun behoeften. Uit de resultaten bleken drie type consumenten te onderscheiden: de auto-fan, de veiligheidszoeker en de koopjesjager.

credits

Concept: Luuk Paulussen, Bram Giesen

Account: Alt-Willem Spenkelink, Wouter van den Dries

Klant: Jurgen Vugts, Brigitte Hop, Mariska Hustings

Filmproductie: VR-producties: Harry Koelma, Ronald Talma

Mede mogelijk gemaakt door Safaripark Beekse Bergen en BMW Driving Experience Slotemakers