AutoScout24-klanten beleven proefrit in 360 graden
13-09-2016 (15:07) - Campagnes
AutoScout24 lanceert een nieuwe campagne, met onder meer een aantal films om autobedrijven inzicht te geven in de belevingswereld van hun klanten. In 3 films die in 360 graden gefilmd zijn, beleven 3 verschillende typen klanten een proefrit beleven.
De campagne borduurt voort op de in juni ingezette positionering 'In ieder zit 'n Autoscout'. De basis van deze positionering is een onderzoek onder consumenten en hun behoeften. Uit de resultaten bleken drie type consumenten te onderscheiden: de auto-fan, de veiligheidszoeker en de koopjesjager.
credits
Concept: Luuk Paulussen, Bram Giesen
Account: Alt-Willem Spenkelink, Wouter van den Dries
Klant: Jurgen Vugts, Brigitte Hop, Mariska Hustings
Filmproductie: VR-producties: Harry Koelma, Ronald Talma
Mede mogelijk gemaakt door Safaripark Beekse Bergen en BMW Driving Experience Slotemakers