Bureau Loos maakt campagne Lendahand

03-10-2016 (09:13) - Campagnes

Bureau Loos ontwikkelde een campagne voor crowdfundingplatform Lendahand om nieuwe investeerders te werven. Vanaf vandaag is de radiocommercial te horen op BNR Nieuwsradio, gaat de landingspagina VerdubbelJeRendement.nl live en start de social media campagne.


Bureau Loos ontwikkelde het campagneconcept ‘Verdubbel je Rendement’ voor Lendahand, om de dubbele benefit van uitlenen via crowdfunding aan ondernemers in opkomende landen onder de aandacht te brengen. Op deze manier een krediet verstrekken aan een lokale MKB’er levert de investeerder namelijk een aantrekkelijke rente op én helpt de ondernemer ter plekke zijn bedrijf te laten groeien en zo banen te creëren in de lokale economie. Dubbel rendement dus, zowel daar als hier.


De ‘Verdubbel je Rendement’ campagne bestaat onder meer uit een radiocommercial, vanaf vandaag te horen op BNR Nieuwsradio. Deze verwijst naar de landingspagina verdubbeljerendement.nl, vanwaar je meteen kunt uitlenen aan de verschillende projecten van Lendahand over de hele wereld. Ook via social media kom je de campagne tegen onder andere op Facebook en Instagram.