Energize doet introductiecampagne Aquafresh Intense Clean
03-08-2016 (11:09) - Campagnes
Aquafresh introduceert zijn nieuwe Intense Clean tandpasta. Energize ontwikkelde de introductiecampagne. De campagne laat zien dat je zelfverzekerder op een leuke man of vrouw afstapt als je een frisse adem hebt.
Aquafresh en Energize helpen de consument daarbij met het genereren van een ‘intens lange’ openingszin. Op de mobiele site impresswithaquafresh.nl kunnen gebruikers een aantal eigenschappen kiezen die passen bij degene op wie hij of zij indruk wil maken. Op basis van deze gegevens wordt een persoonlijke openingszin samengesteld. De intens lange openingszin kan gedeeld worden via social media, e-mail en WhatsApp. Alle deelnemers maken kans op een intens lange date naar de stad van de liefde: Parijs.
Naast deze campagne is er door Energize een serie radiocommercials ontwikkeld en zullen een tv-commercial, online advertising, instore promotie en sampling de campagne extra ondersteunen.
credits
Opdrachtgever: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
Verantwoordelijk bij klant: Martin van Delft, Marie-Therese Nihot-Scholte, Carola Meulbroek
Bureau: Energize
Creatie: Robin Pas (Art/CD), Joris Bellemakers (Copy), Barry Bol (Art)
Strategie: Simon van Oldenbeek
Design: Jan Maarten Oolbekkink
Account: Jack Gnodde, Simone Ottenbros
Realisatie: Egotribe