Gardeners maakt hartenhuisjes voor Vergeten Kind
17-01-2017 (11:57) - Campagnes
Stichting Het Vergeten Kind heeft The Gardeners ingeschakeld om de Hartenhuisje-campagne 2017 te ontwikkelen. De campagne is gisteren live gegaan en zal op tv, radio, outdoor en online tot en met 4 februari te zien zijn.
Het gezamenlijke doel van de campagne is het tekenen van de petitie voor kinderen in de vrouwen- en maatschappelijke opvang. Hiervoor wordt het Poppenhuis van post-its in de vorm van een hart weer van stal gehaald. Dit jaar zijn er echter ook tv- en radiocommercials gemaakt.
.jpg)
petitie
Stichting Het Vergeten Kind roept op tot het tekenen van de petitie met als doel 35.000 handtekeningen voor de 7.000 kinderen die noodgedwongen in de vrouwen- en maatschappelijke opvang terecht komen. Op de website van de stichting (hetvergetenkind.nl) kunnen mensen hun handtekening zetten.
credits
Bureau: The Gardeners
Creatie: Nikki de la Rambelje, Jarr Geerligs, Kim Triesscheijn
Account: Nadine Marcar
PR: Laurien Vest, Maira Evers, Bernadette Eckebus, Manon van den Brand
Productie: The Gardeners, The Boardroom & Made for Digital
Regisseur: Philip Fountain (The Boardroom/Made for digital)
Producer: Jacques Vereecken (The Boardroom/Made for digital)
DOP: Odin Pepper
Production design: Kim Verduijn
Geluid: Auke Riemersma (Massive Music)
Online media campagne: Jalt
Klant: Stichting Het Vergeten Kind
Verantwoordelijk bij klant: Joep Verboeket, Vera van der Pas, Tijs Roozen