Lernert & Sander zetten Campari op de kop

18-11-2015 (11:51) - Campagnes

De Amsterdamse Studio Lernert & Sander komt met een bijzonder nieuwe campagne voor Campari. Bureau Adult uit België produceerde de campagne.

Lernert & Sander laten de kijkers zien dat het niet uitmaakt wat de omstandigheden zijn: ‘er is altijd een manier om een aperitief te drinken in stijl.’

In de korte films wordt antwoord gegeven op de vraag: hoe drink je een Campari-cocktail als het glas op zijn kop staat?

‘In de indrukwekkende lijn van Campari-campagnes voelden we dat we de nadruk moesten leggen op een ongrijpbaar en verleidelijk Campari-model. We wilden het drankje weer de fascinatie geven die het verdient; dat deden we door het op de kop te zetten’, aldus Lernert & Sander.


Credits:
Creative Director: Morihiro Harano
Concept & Direction: Lernert & Sander

DOP: Patrick Otten
Art Director: Tom Darmstaedter
Styling: Thomas Vermeer
Make Up: Florence Teerlinck
Editor: Simone Rau
Grading & Online: Hectic Electric
Music & Sound Design: Diederik Idenburg
(MOST Original Soundtracks)
Casting: Alexandra Carrée
Models: Layna, Nicola & Olav (Dominique Models)
Project Manager: Misato Tachibana, Motoko Shimizu
Producer: Marie-Hélène Van Quickenborne, Bram Sterckx
Executive Producer: Maarten Le Roy

Creative Agency: Mori Inc. / Lernert & Sander
Production Company: ADULT (adult-image.tv)
Client: Campari / Suntory

 

LERNERT AND SANDER - Campari - How to drink a Campari - Turning Tables from adult on Vimeo.