Quaker, influencers en fans lanceren gezamenlijk Ontbijtboek
11-11-2016 (10:07) - Campagnes
Quaker verzamelde de afgelopen maanden samen met influencers de beste ontbijtrecepten van ontbijtliefhebbers via Instagram.
Op basis hiervan is deze week het Quaker Ontbijtboek gelanceerd met 70 ontbijtjes door en voor ontbijtliefhebbers. Daarnaast biedt Quaker in het boek tools om de mooiste ontbijtfoto’s te maken. Denk aan diffusiepapier voor het creëren van zacht ochtendlicht, uitneembare sjablonen en verschillende achtergronden.
Aan de campagne werkten onder andere ChicksLoveFood, Uit Paulines Keuken en Jelmer de Boer mee. Voor het Ontbijtboek zijn 60 winnende recepten geselecteerd, samen met 10 recepten van bekende foodbloggers. Alle winnaars ontvingen als eerste een exemplaar van het Ontbijtboek tijdens een 5-gangen ontbijt op de boeklancering.
Het boek is tot en met11 november te winnen via de social kanalen van Quaker. Vanaf volgende week is er een gratis E-Book te downloaden op www.quaker.nl/datbegintgoed. Ook is er vanaf volgende week t/m 11 december, of tot zolang de voorraad strekt, een softcover variant van het boek verkrijgbaar bij aankoop van 4 Quaker producten bij Jumbo.com.
Credits
Adverteerder: PepsiCo
Bureau: Fitzroy