Roorda achter nieuwe D-reizencampagne
15-11-2016 (14:01) - Campagnes
D-reizen lanceert woensdag 16 november zijn nieuwe vroegboekcampagne. De campagne is ontwikkeld door Roorda en is bedoeld als ode aan de ontspanning.
D-reizen positioneert zich in de nieuwe campagne als ultieme ontzorger en aanbieder van alle vakanties onder de zon. De campagne omvat 3 TV- en 5 radiocommercials, online bannering, pre-rolls, social content en POS in de winkels.
Joeri Jansen, Creative director Roorda: ‘Zeker weten dat je de beste deal hebt en dat alles goed is geregeld, geeft vakantiegangers de ruimte tot onbezorgd genieten en eens uitgebreid te filosoferen over ‘first world problems’, zoals de vraag of je nou echt de zee hoort in een schelp, of de rimpeltjes in je handen na het zwemmen ook weer weggaan of wat voor weer het nu in Nederland is.’
credits
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joeri Jansen, Pieter Schouten en Nick Philipse
Account: Judit de Graaff
Strategie: Paul Sijtsma
Producer bureau: Marcel Ossendrijver
Regie: Joris Dommels
Camera: Tibor Dingelstad
Producer: William Griffioen
Line producer: David Leite
Postproductie: The Compound
Sound design: Feike de Wit (Soundcircus)
Edit: Patrick Schonewille
Design: Jorn Slotboom
Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk en Karlyn Blom