TCC lanceert internationale campagne Van Gils

12-09-2016 (18:08) - Campagnes

Van Gils lanceert haar nieuwe geurenlijn ELITE. The Communication Company (TCC) uit Breda ontwikkelde het concept, de verpakkingslijn en de internationale campagne er omheen.

De campagne toont portretten van vlijmscherp geklede mannen. Het complete plaatje klopt, totdat je oog valt op een paar eigenzinnige details die aantonen dat deze mannen niet bang zijn om zich tijdens een chique gelegenheid vies te maken voor een spelletje rugby.

De lancering van Van Gils Elite vond plaats tijdens de StrongmanRun, waar 6 mannen de ‘elite man’ in zichzelf los lieten door in kostuum het modderige parcours te trotseren.

credits

Bureau: The Communication Company (TCC)

Creatie: Roy Schellekens, Hans van Mook

Strategie: Antal van Pelt, Cees Faes

Account: Fenna de Man

Klant: Royal Sanders

Jessy van Gils, Brand Manager Van Gils Parfums

Frank van Vliet, Sales & Marketing Director Royal Sanders