Voulez Vous Boursin Avec Moi?

12-02-2015 (10:42) - Campagnes

‘Voulez vous Boursin avec moi’, ‘You’re bieslooking good!’ en ‘I like you sjalot’ een greep uit de tientallen Cheesy Love Notes van Boursin die je deze week in de aanloop naar Valentijnsdag online en offline kan tegenkomen. 
 
Boursin grijpt Valentijnsdag aan om eens lekker cheesy te zijn. Op een ludieke manier wil Boursin de consument erop wijzen dat er een oplossing is voor die momenten dat je wél samen van Boursin wilt genieten, maar liever geen knoflook eet. Daarvoor is er namelijk Boursin Sjalot en Bieslook, een variant zonder knoflook. Ideaal voor Valentijnsdag.
 
Via Brandfighters werd er een concept pitch uitgezet. Vijf creatieven gingen aan de slag om een ludieke activatie campagne te verzinnen. De quotes van fighter Eric San Giorgi waren spot on en het concept werd bekroond tot winnaar. Samen met Superhero Cheesecake en OMD is de campagne ontwikkeld.
 
Momenteel loopt een grootschalige online campagne waarbij je via www.cheesylovenotes.nl een eigen love note kunt versturen. Laat je verrassen door de meest cheesy quote via een generator, kies je eigen achtergrond en verstuur je note al dan niet anoniem. 
 
Opdrachtgever: Boursin (Martijn Sonneveldt – Marketing Manager/ Eelke Smit – Senior Brand Manager Boursin)
Bureau: Brandfighters
Concept creatie: Eric San Giorgi
Digitaal Productie: Superhero Cheesecake
Media: OMD
Middelen: Online, Social, Blogs, kaarten
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.