ZorgDirect zet nieuwe propositie in voor najaarscampagne

10-11-2016 (19:00) - Campagnes

Crowdmedia start deze week in samenwerking met Proseo de merkcampagne voor ZorgDirect. De zorgverzekeraar scherpte haar positionering aan en ook de huisstijl werd onder handen genomen. Dit is de eerste campagne waarin ZorgDirect met haar vernieuwde propositie naar buiten treedt. 


Vaker dan gemiddeld zijn klanten van ZorgDirect professional, ZZP’er of manager. Daar sluit het manifest dan ook naadloos op aan: ‘Je bent altijd in beweging. Als je het beste uit jezelf wilt halen, ga je door waar een ander stopt. Een slimme zorgverzekeraar beweegt met je mee. Zo’n zorgverzekeraar is ZorgDirect. 


Met een crossmediale aanpak wordt de doelgroep via verschillende kanalen benaderd. Facebook, Instagram en YouTube worden ingezet om diverse video’s te verspreiden met daarin de boodschap: Blijf in beweging. Deze video’s nemen de kijker mee in het eerder benoemde manifest. Met deze merkcampagne wordt de nieuwe propositie geladen in aanloop naar de eindejaarscampagne. Hierin zal de focus meer liggen op de instroom van nieuwe verzekerden via onder meer reguliere Facebook ads, Google Adwords en display retargeting.