Dag 2 Cannes '22: Zilver voor LGBT.network en Halal Amsterdam

21-06-2022 (21:52) - Cannes

De Nederlandse Leeuw is on it's way! Op dag twee werden zes Nederlandse bureaus in vijf categorieën shortlisted. MediaMonks, Halal Amsterdam, TBWA\Neboko, Ogilvy Social Lab, One:Nil en Cheil Amsterdam speelden zich met hun werk bij de juries in de kijker. Het scorebord voor Nederland op dag 2 ziet er daardoor alsvolgt uit:
 

Digital Craft

Shortlisted: Netflix/MediaMonks - The Whitcher (beeld rechts)
 

Film Craft

Zilver: LGBT.network/Halal Amsterdam - We will become better (beeld boven)
Shortlisted:Staatsloterij/TBWA\Neboko - Fritsie 
 

Industry Craft

Shortlisted: SeaShepherd/Ogilvy Social Lab - Catch of the day 2050 (beeld rechts)
 

Entertainment

Shortlisted: LGBT.network/Halal Amsterdam - We will become better 
 

Entertainment Sport

Shortlisted: FC Ajax/One:Nil - A piece of Ajax 
Shortlisted (3x): Samsung/Cheil Amsterdam - Fast Frame (beeld rechts)