Global breidt Retail Media netwerk uit met digitale schermen van HEMA
Vanaf vandaag breidt Global Media & Entertainment zijn Digital Out-of-Home portfolio uit met het HEMA-netwerk met meer dan 300 digitale schermen. Hiermee heeft Global het meest diverse Retail Media netwerk van Nederland, bestaande uit 1700 schermen, waarmee miljoenen contacten worden gerealiseerd.
Adverteerders kunnen met dit uitgebreide Retail Media netwerk, consumenten bereiken wanneer zij in een ‘shopping state of mind’ zijn. Het netwerk omvat alle (Digital) Out-of-Home schermen in en rondom winkelcentra, winkelstraten, supermarkten en nu ook HEMA-filialen, waardoor de klantreis buitenshuis in alle gemeentes van Nederland wordt gedekt.
Echt HEMA
Met ruim 500.000 klanten per dag door heel Nederland is HEMA de grootste multi-category retailer van Nederland. Het is een oer-Hollands merk dat bekend staat om producten van goede kwaliteit die langer meegaan tegen een betaalbare prijs. En natuurlijk om de iconische rookworsten en tompoucen. De digitale schermen van HEMA bevinden zich in de pui, waardoor je niet alleen klanten bereikt, maar ook het langslopend publiek in de drukke winkelstraten, van de Kalverstraat in Amsterdam tot aan de kleinste HEMA in Wierden. Door Digital Out-of-Home schermen in en nabij winkels toe te voegen aan je retail mediastrategie, kun je met je campagne zichtbaar zijn zowel vlak voor het aankoopmoment, als tijdens de oriëntatiefase.
‘Met de toevoeging van HEMA, één van de bekendste Nederlandse Retailers, maakt Global een strategische stap vooruit en versterken ze hun digitale portfolio. Deze uitbreiding versterkt niet alleen ons Retail Media Netwerk, maar ook de doelgroep pakketten.
Odine van den Broeke, Retail Media manager: “Retail media wordt steeds belangrijker in de marketingmix van merken. Met het grote en diverse winkelpubliek dat wij dagelijks in en rond onze winkels hebben, was het voor ons een logische stap om onze schermen aan te bieden bij adverteerders. De uitbreiding van ons netwerk met Global is een mooie toevoeging op onze andere retail media proposities”.