
Female Agency Leader Sabine Louet Feisser: 'Denk goed na over je meerwaarde'
FONK magazine spreekt female changemakers die opereren in de bureauwereld van nu. Wat is hun drive? Hoe gaan ze om met succes en met falen? Wat voor managers zijn het? Vandaag Sabine Louet Feisser, van Yellow Dress Retail.
Sabine Louet Feisser is bij toeval in de bureauwereld terecht gekomen, zegt ze. Ze studeerde rechten en bedrijfskunde en kwam op de arbeidsmarkt na de internetbubbel. Moeilijk om een baan te vinden. Ze kreeg een uitnodiging om tijdelijk aan de slag te gaan bij Qua Associates en was verkocht. "Daar ontdekte ik de magie van de bureauwereld. Tijdelijk? Nee, wat mij betreft smaakte het naar meer."
Never a dull moment
Naar welke stip op de horizon werk je op dit moment toe?
"Retailers zo goed mogelijk servicen met behulp van creativiteit en AI. Ik denk dat we in januari onze eerste eigen AI-tool (om briefings mee te maken) zullen hebben getest en van daaruit gaan we verder. Het gaat heel erg snel en er is geen weg terug. Je moet als bureau goed nadenken waar je meerwaarde zit en met AI kun je dat amplifyen."
Wat vind je het meest aantrekkelijke in je dagelijkse werk?
"Never a dull moment. Ik vind het leuk om mijn werk te zien door de ogen van de consument. Het is mooi hoe je met behulp van design, de perceptie en het gedrag van de consument kan beïnvloeden."
Lees het volledige interview met Sabine nu in FONK editie #429. Heb je abonnement? Scoor dan de losse editie hier.