GUESS JEANS lanceert in India
GUESS JEANS, onderdeel van GUESS INC., breidt uit naar India. GUESS JEANS gaat een strategische samenwerking aan met Tata CLiQ, het multi-categorie e-commerce platform van Tata group. Het jeansmerk breidt zijn aanwezigheid uit via fysieke winkels en digitale platforms, waarmee een sterke omni-channel strategie wordt gerealiseerd.
De samenwerking tussen GUESS JEANS en Tata CLiQ is essentieel voor het vergroten van de distributiekanalen van het merk, en ondersteunt de ambitie van GUESS JEANS om zijn netwerk van winkels in heel India uit te breiden.
Wereldwijde groeistrategie
Nicolai Marciano: "Deze samenwerking is een belangrijke stap in onze wereldwijde groeistrategie voor GUESS JEANS. We verwachten een snelgroeiende en succesvolle samenwerking met Tata CLiQ. Onze rijke merkgeschiedenis, gecombineerd met de lokale kennis en expertise van Tata Group, maakt dit tot een sterke en langdurige samenwerking. GUESS JEANS zal de GUESS Inc., portefeuille versterken door een nieuwe doelgroep aan te spreken met aantrekkelijke prijzen, een casual uitstraling en moderne communicatie. We zijn ervan overtuigd dat de vernieuwde GUESS JEANS collectie, ondersteund door onze innovatieve GUESS AIRWASHTM technologie, veel potentie heeft op de Indiase markt."
Premium merkervaring
"Bij Tata CLiQ streven we ernaar om samen te werken met wereldmerken die aansluiten bij de wensen en behoeften van de Indiase consument. We zijn erg blij dat we de exclusieve partner zijn voor de lancering van GUESS JEANS in India. Met onze gezamenlijke visie om trendy mode en innovatieve winkelervaringen naar klanten te brengen, willen we bij Tata CLiQ een premium merkervaring bieden op verschillende kanalen. We kijken ernaar uit om het merk verder uit te bouwen en zijn omni-channel aanwezigheid in het hele land te versterken'', zegt Gopal Asthana, CEO van Tata CLiQ.