Esprixcategorie One-to-One uitgebreid
16-12-2014 (00:01) - Awards
In Nederland wordt marketing automation door steeds vaker organisaties omarmd. Marketing automation is de techniek die het mogelijk maakt prospects individueel te benaderen, op basis van de acties die zij uitvoeren en het gedrag dat zij vertonen. De Esprixcategorie One-to-one is vanwege die toenemende importantie verbreed met marketing automation.
'Technologie verandert onze wereld en daardoor het vak marketing op ongekende snelheid. De nieuwe technologische mogelijkheden op het gebied van marketing automation, big data, social en mobile bieden marketeers ongekende kansen. Om dit soort campagnes te belonen heeft de Esprix op verzoek van inzenders binnen de categorie One-to-one een plek gegeven aan de voorlopers op het gebied van marketing automation. Door het verbreden van deze categorie is meer differentiatie tussen de inzendingen mogelijk', aldus Ronald Velten (IBM, foto) Esprix bestuurslid.
De inschrijftermijn van Esprix 2014 sluit op 31 december om 17.00 uur. Er is een uitstelmogelijkheid tot 14 januari, 17.00 uur. Voor meer informatie zie esprix.nl.
(fotografie Reinier RVDA)