Genomineerden DDMA Experimentation Heroes bekend
De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Naast de hoofdprijzen, reikt DDMA ook de Lindeboom Hero Award uit aan een niet-genomineerde case met veel belofte voor de toekomst.
Frank Overbeek, voorzitter DDMA Commissie Experimentation & Optimisation: “De Commissie heeft zich dit jaar weer gebogen over de inzendingen en de genomineerden geselecteerd die op 31 oktober het podium gaan betreden. Het viel op dat het niveau dit jaar is gestegen en dat we een paar mooie nieuwe namen mogen verwelkomen. We zijn ervan overtuigd dat de genomineerde cases een mooie ervaring gaan bieden aan het publiek met een schat aan kennis en inspiratie. We kijken ernaar uit om alle Experimentation Heroes te ontmoeten op de 31e!”
De genomineerde
Genomineerd zijn: ANWB (2 keer), Centraal Beheer, DELTA Fiber, Odido, Polaroid, Nederlandse Loterij, TomTom en PostNL. Zij lichten hun case toe tijdens DDMA Experimentation Heroes op 31 oktober in Pakhuis De Zwijger. Daar worden ook de winnaars in 3 categorieën bekendgemaakt.
Experimentation Heroes in de categorie Conversie
- ANWB
- Polaroid
- PostNL
Experimentation Heroes in de categorie Experimentation Culture
- Centraal Beheer
- Odido
- TomTom
Experimentation Heroes in de categorie Omnichannel (nieuwe categorie)
- ANWB
- DELTA Fiber
- Nederlandse Loterij
De jury
De jury van DDMA Experimentation Heroes bestaat dit jaar uit vijf experts uit het veld: Lucia van de Brink (Increase Conversion Rate.com), Denise Visser (bol.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com) en Arnout van Scherpenzeel (The Sharing Group). Deze vakprofessionals maken op 31 oktober de winnaars in iedere categorie bekend.
Tickets verkrijgbaar via: experimentationheroes.com