Simyo meest klantvriendelijk

06-05-2015 (11:51) - Awards

Simyo is door CCDNA uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke telecomprovider van 2015. 
 
De CCDNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint Management en DVJ Insights en worden elk jaar uitgereikt. Niet alleen de telecomproviders worden onderzocht, maar ook banken, automerken en energiemaatschappijen.
 
In de telecomsector vinden de respondenten Simyo het meest klantvriendelijke bedrijf. De respondenten zijn vooral te spreken over het goede contact dat Simyo met zijn klanten heeft, stelt DVJ Insights. 
 
‘Wij zijn trots dat we deze prijs kunnen toevoegen aan onze prijzenkast. Bij Simyo regelen we alles met een klein team’, vertelt Mischa Oudolf, Marketing Manager. Simyo liet enkele grote spelers achter zich zoals KPN, Hi, Vodafone en T-Mobile.
 

DVJ Insights deed een onderzoek onder ruim 11.000 consumenten. In acht verschillende sectoren werden meer dan 100 bedrijven onderzocht.