TEAM LEWIS wint Grand Prix Content Marketing Award
TEAM LEWIS won gisterenavond de gouden bekroning in de categorie ‘Inzet Merkambassadeurs’ tijdens de Grand Prix Content Marketing 2022 in Amsterdam. Afgevaardigden van het internationale PR- en marketingbureau namen de prijs in ontvangst, die zij wonnen voor een campagne voor LG Information Display.
In het Employee Advocacy-programma bedacht TEAM LEWIS dat medewerkers van LG uiteindelijk de beste ambassadeurs van het merk zijn, die opgeteld ook nog eens een groot publiek hebben. Het team ontwikkelde social posts over LG's werkgeverschap, die medewerkers vervolgens op social media deelden. In totaal deelden de ambassadeurs 13.500 uitingen op social media, die maar liefst 21 miljoen mensen bereikten.
Juryrapport
De jury spreekt van de solide structuur van de campagne en de hands on beschikbaarheid van TEAM LEWIS’ experts, voor LG ID’s medewerkers. Uit het rapport: “In deze categorie waren meerdere sterke cases, maar deze stak er bovenuit door de gedegen aanpak en structurele begeleiding van de merkambassadeurs. Met indrukwekkende resultaten, waar LG op langere termijn de duurzame vruchten van kan plukken.”