Utrechtse FX Agency wint vijf Eventex Awards
Utrechtse digital experience agency FX Agency heeft in vijf categorieën prijzen gewonnen bij de Global Eventex Awards. Cases voor opdrachtgevers Top Employers Institute, Deloitte en Hogeschool InHolland werden bekroond door de jury.
FX Agency nam met drie cases deel in vijf categorieën en kreeg de volgende awards uitgereikt:
- Gold Award: Virtual Celebration Event (Top Employers Institute)
- Gold Award: Virtual Corporate Event (Top Employers Institute)
- Silver Award: Positive Change Event (Deloitte)
- Silver Award: Event Storytelling (Deloitte)
- Bronze Award: Online Educational Event (Hogeschool InHolland)
De jury toetst elke case op basis van een aantal aspecten en kent een score toe tussen de 0 en 100 punten. De platinum award vertegenwoordigt de hoogst haalbare score. In totaal deden 1600 bureaus uit 90 landen mee binnen de categorieën ‘Art, entertainment & public events’, ‘Conference meetings & expos’, ‘Corporate & community events’, ‘Events by region’, en 'For good’.
Snel veranderende wereld
"We zijn ontzettend trots en dankbaar dat we in maar liefst vijf categorieën een prijs hebben gewonnen bij de Global Eventex Awards. Het is al een eer om in de finale te staan, laat staan om te winnen tussen zoveel gerenommeerde bureaus van over de hele wereld,” aldus Niels Janssen, founder van FX Agency. “Deze prijzen zijn een erkenning van het harde werk en de creativiteit van ons team, evenals van onze partners en opdrachtgevers. We blijven ons inzetten om de beste digitale evenementen te creëren en te innoveren in deze snel veranderende wereld."