Team5pm zet influencers in voor verfcampagne GAMMA

01-07-2024 (15:12) - Campagnes

Vandaag rondt GAMMA de lancering af van een nieuwe verfcampagne.

Hiervoor werkt de bouwmarkt samen met influencers zoals Julia Koopman, Suzanne Schulting, Joey Jaq, Sophie Milzink, Kjeld Nuis en Défano Holwijn. Zij zullen GAMMA's nieuwe kleurenscanner en kleurtester showen. 

Winactie

Naast de content van de influencers, die te zien is op sociale platforms zoals TikTok en Instagram, introduceert GAMMA ook de #maakerverfvan-winactie. Deelnemers kunnen een foto van hun favoriete kleur insturen en een creatieve naam bedenken. De kleur van de winnaar wordt een jaar lang in de winkels van GAMMA verkocht. Daarnaast ontvangt de winnaar ook een kleurrijke reis voor twee personen naar Curaçao.

"We willen dat GAMMA top of mind is voor mensen als het gaat om verf, of het nu gaat om het schilderen van een oud meubelstuk of het renoveren van je hele huis", zegt Laurens Miedema, Marketing & Communicatie Manager bij GAMMA. "Deze campagne laat zien hoe makkelijk en leuk het is om je kleuren te kiezen met onze kleurenscanner en kleurtester, zelfs als je twijfelt over het combineren van kleuren of door alle drukte weinig tijd hebt."

“Door ons datagedreven onderzoek hebben wij concepten gecreëerd die goed aansluiten bij de doelgroep van GAMMA en die passen bij de unieke kenmerken van de diverse platforms en kanalen in de campagne. We zijn erg enthousiast over het resultaat en dankbaar voor het blijvende vertrouwen van GAMMA door de jaren heen van onze succesvolle samenwerking”, zegt Frank de Wit, Managing Director at team5pm.