Guy Lokhoff en Robert Volten verslaan Cannes 2019

31-05-2019 (10:00) - Cannes

FONK pakt ook dit jaar de verslaggeving van ’s werelds meest prestigieuze reclamefestival in Cannes anders aan. Na fotograaf en fiilmmaker Vincent Kruijt en satire specialist Jaap van de Venis, is het nu de beurt aan twee (jonge) professionals uit de bureauwereld zelf: Robert Volten en Guy Lokhoff. 
 
Robert Volten, met een prachtig trackrecord bij TBWA Nederland en TBWA China, en Guy Lokhoff, co-founder en creative director van Hammerfest, zijn elkaars ideale counterpart om Cannes 2019 te verslaan. De twee krijgen carte blanche waar het gaat om het delen van hun Cannes-insights op fonkonline en in FONK magazine 263 (verschijnt na afloop van het Cannes festival op 10 juli aanstaande).
 

#lokhoffenvolten

Beleef het festival, de prijzen, het spektakel, de presentaties, de campagnes, de successtories, de tearjerkers èn de rafelige kantjes van Cannes 2019 door de ogen van twee inspirerende professionals uit de Nederlandse bureauwereld. Bijdragen van #lokhoffenvolten lees je van 17 tot en met 21 juni aanstaande exclusief bij FONK.