Boldking opent pop-up winkel op het Rokin in samenwerking met Adyen

03-12-2021 (11:08) - Marketing

Scheermerk Boldking opent de deuren van haar eerste fysieke winkel op het Rokin in Amsterdam. De pop-up winkel ‘The Store’ is een samenwerking met Adyen en bevindt zich in het nieuwe kantoorpand van het betaalplatform. De opening van de pop-up winkel valt samen met de lancering van Boldking’s Grow Back Foundation, een stichting die zich richt op het bieden van gelijke kansen voor jonge mannen uit lagere sociaaleconomische klassen.
 
Samen met Boldking opent betaalplatform Adyen (AMS: ADYEN) voor de tweede keer de pop-up winkel ‘The Store’ waarin zij samen met haar klanten de retailervaring van de toekomst tot leven brengt. Alle Boldking producten zijn beschikbaar in ‘The Store’ om te proberen, zo er is een ‘Change your shave bar’ om je scheermes van een ander merk in te ruilen voor een duurzamer Boldking scheermes en zijn er elke vrijdagmiddag jonge kunstenaars, sprekers en muzikanten te gast. Voor Boldking is het de eerste keer dat zij een fysieke winkel openen.
 

Bureaus

Media

Economisch