Dirk voor vijfde jaar op rij publiekslieveling bij Retailer of the Year verkiezing
Dirk van den Broek is nog steeds de ‘Beste supermarkt van Nederland'. Voor het vijfde jaar op rij wint Dirk de consumentenprijs tijdens de ABN AMRO Retailer of the Year verkiezingen in de categorie ‘Supermarkten’.
In de afgelopen periode brachten ruim 160.000 consumenten hun stem uit op de meer dan 500 retailers in Nederland.
Melissa van Bodegraven, marketingmanager Dirk, nam de prijs in ontvangst: “Een fantastische bekroning op het harde werk van alle 12.500 Dirk-collega’s die zich dag in, dag uit inzetten voor onze klanten. Zij zorgen voor gezellige winkels met verrassend assortiment voor de laagste prijzen van Nederland. En dat laatste aspect, prijs, blijft de belangrijkste factor voor de consument om Dirk tot favoriet te benoemen. We zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat we de goedkoopste supermarkt van Nederland blijven.”
Retailer of the Year
Tussen 11 mei en 27 juli konden consumenten stemmen op hun favoriete retailer. Hierbij beoordeelden zij winkelformules op zes aspecten: prijs, assortiment, klantvriendelijkheid, deskundigheid, koopgemak en uitstraling. Dirk maakt dankzij dit eindcijfer nog kans op de overall prijs als ‘Retailer of the Year’ die op 2 november wordt uitgereikt.