Massale run op bedrukte koffiemokken na verbod op bekertjes

Massale run op bedrukte koffiemokken na verbod op bekertjes

09-12-2022 (12:13) - Marketing

Sinds het verbod op plastic bekertjes is de bedrukte koffiemok opeens een hype iedereen wil een bedrukte koffiemok om hun bedrijf in de aandacht te slepen. Maar wat maakt een koffiemok bedrukken zo gewild als promotiemateriaal? De statistieken liegen er niet om. In een studie bleek dat 57% van de mensen zich een merk of adverteerder op hun koffiemok kon herinneren. Diezelfde mensen konden zich daarentegen slechts 32% radiomerken en 28% televisiemerken herinneren. De keuze aan mokken die bedrijven kunnen gebruiken als marketinginstrument groeit elk jaar! Hier zijn de 5 redenen waarom promotionele mokken zo populair zijn geworden:

Je kan jouw merkbekendheid met één mok tegelijk vergroten

Hou je van de geur van verse koffie in de ochtend? En hoe zit het met thee? Ben je een echte koffieleut? Zo ja, dan heb je vast een favoriete mok. Maar heb je die zelf uitgekozen of is het een onderdeel van een promotie merk? Of je nu een nieuwe of een doorgewinterde ondernemer bent, uiteindelijk ben je een mens. Je houdt gewoon van gratis dingen! Net als andere mensen zullen je klanten ook enthousiast worden van gratis, nuttige dingen.

Neem McDonald's als voorbeeld. Ze proberen hun aanhang te vergroten door gratis merchandise uit te delen. En, om eerlijk te zijn, het gaat vrij goed. Mokken behoren tot de meest effectieve marketinginstrumenten die er zijn. Je kunt ze geven aan potentiële klanten die ze dan steeds opnieuw gaan gebruiken. Na een tijdje zal hun hele netwerk je merk kennen, gewoon door naar de mok te kijken elke keer dat de persoon er een slok van neemt. Omdat hij goed ontworpen is, zal het idee van je merk en jouw bedrijf in de hoofden van anderen blijven hangen. Voor meer informatie over het bedrukken van koffiemokken kun je terecht bij Promofit.

Mokken zijn een kosteneffectieve, langdurige marketing campagne

Geldproblemen is wat ondernemers zoveel mogelijk proberen te vermijden. Om je bedrijf te laten opbloeien, moet je weten hoe je je geld juist moet besteden. Bedrukte mokken zijn een fantastisch idee als je op zoek bent naar een duurzame marketingcampagne zonder je marketing budget te overschrijden. Denk erover na. Je gaat niet één mok bestellen en die aan slechts één klant geven. Nee! Je gaat er honderden bestellen. Vanwege de hoeveelheid zal de prijs lager zijn, maar de resultaten over de jaren zullen er niet om liegen. De komende jaren zal je beker in de omloop blijven en tientallen mensen zullen je boodschap elke dag opnieuw zien. Nou dat is pas langdurige promotie voor weinig geld!

Bruikbaar, veelzijdig en voor dagelijks gebruik

Natuurlijk zijn promotionele mokken een uitstekend soort drinkgerei, en zoals je al weet, kun je er uit drinken. Meestal zijn ze nog veelzijdiger als het gaat om ons dagelijks leven. De meeste CEO's gebruiken hun merk mokken als pennenhouders. Hun werknemers, die de mokken ook hebben gekregen als onderdeel van een incentive (dat is een ander gebruik!), houden ze op hun bureau en gebruiken ze elke dag. Dus, als je promotionele producten wilt gebruiken, is het cruciaal om na te denken over het gebruik en de veelzijdigheid. Mensen willen niet iets dat ze zonder nadenken kunnen weggooien. Ze willen eigenlijk dingen die je elke dag kan gebruiken zonder er zelfs maar over na te denken - iets PRAKTISCH.

Mokken zijn promotionele producten voor alle gelegenheden

De meeste mensen zullen je vertellen dat er voor alles een tijd en een plaats is. Nou, gelukkig voor jou zijn bedrukte mokken een fantastische aanvulling op elk evenement, hoe groot of klein dan ook. Omdat iedereen gratis spullen wil, en je merkambassadeurs die spullen zullen gebruiken, kun je bedrukte mokken maken voor elke beurs, tentoonstelling, seminar of conferentie. Je kunt ze zelfs op kantoor gebruiken! Het is een goede beslissing om koffiemokken te gebruiken als een manier om meer klanten en opdrachtgevers te krijgen. Het komt allemaal neer op wederkerigheid. Je geeft hen gratis mokken, en zij geven terug door de boodschap over te brengen en unieke supporters te zijn tijdens of na verschillende evenementen.

Mokken veranderen de perceptie via slokken en roeren

Tot slot is het cruciaal om nog een laatste detail te vermelden. Je promotionele mokken kunnen de perceptie van de potentiële klant veranderen. Hoe? Het komt allemaal neer op onze hersenen. De mokken zullen een geweldige stimulans zijn als je ze in je winkels aanbiedt. Klanten zijn meer dan bereid om hun favoriete merk te vervangen door een ander als ze er iets nieuws uithalen. Door deze verandering van perceptie zijn mokken betrouwbare instrumenten in de dagelijkse marketing campagnes. Niet te vergeten dat de voordelen in de loop der jaren alleen maar toenemen.

 

 

 


 

 


Bureaus

Media

Economisch