Dentsu Creative en Media.Monks pakken opnieuw zilver

18-06-2024 (14:30) - Cannes

Het regent prijzen in Cannes, en Nederland blijft niet achter. 

Dentsu Creative ontvangt voor de tweede keer dit festival een zilveren leeuw voor 'Stukje van mij' met KPN, dit keer in de categorie Entertainment for Music. Ook Media.Monks wordt voor de tweede keer beloond met zilver, dit keer in de categorie Digital Craft voor de virtuele gebarentolk Kiki die zij maakten voor de Japanse omroep NHK. Op maandag ontvingen zij een zilveren leeuw in Outdoor voor The Fucking Car die zij maakten voor Netflix.

'Kiki' door Media.Monks voor NHK 

Brons

TBWA/NEBOKO ontvangt een eerste bronzen leeuw in de categorie Industry Craft voor het 'Borstkankeralfabet' dat zij maakten voor het Alexander Monro ziekenhuis en Breast Care Foundation. 

Beeld: het Borstkankeralfabet door TBWA/NEBOKO voor Alexander Monro ziekenhuis en Breast Care Foundation